Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 1 september 2009

Härligt hemskt.

Hallo vänner små!

Idag har det varit en seg dag och jag har bara suttit hemma och degat. Och sov...länge på morgonen eftersom det blev en sen kväll igår när jag råkade få tag på Minty på msn. Henne har jag inte pratat med på jättelänge och det var alldeles otroligt roligt att kunna göra det. Hon är en av mina bästa vänner. Helt klart. Vi pratade jätte länge om allt möjligt och hon började läsa på en mycket gammal fanfic som jag skriver på som kallas Jules av...alla.

Jag blir alltid smånervös när någon sitter och läser saker jag skrivit. Speciellt om det är något jag skrivit många år sen. Men, ja, jag tror hon kanske tycker om det fortfarande. Kanske.

Och jag läste igenom Love?. Jag tänker inte kommentera det desto mer än att jag tänkte dö smått. Härligt hemskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar