Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 22 september 2009

Hej, wanita!

"Hello How are you doing today?I hope every thing is under control ,? if so thanks be to God almighty who made it so ,My name is wanita. I come across your profiel and address in this site ( bloggportalen.aftonbladet.se ) i personaly became interested in being your friend even more than that ,but as time gose on we will know better , though we can not meet face to face for the moment ,but all is the same . I want you reply me now so that i can send you my pictures and tell you more about myself okay Hoping to talk to you soon ,have a nice day and ramain Bless. Regards, wanita"

- Jag har mycket svårt att ta e-mail med en massa skrivfel seriöst. Jag skrattar för mycket åt skrivfelen.
- Varför skulle jag svara personen så att personen kan skicka bilder på sig själv åt mig?
- Detta är inte första gången jag hamna ut för det här e-mailet. Det kommer alltid ibland. Olika namn och så, men i stort sett samma.
- Har någon av er fått detta e-mail?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar