Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 6 september 2009

Bloggfesten

Biffens bloggfest var en stor succé och jag hade jätteroligt. Jag är nu känd för det att jag var hennes första gäst. Här nedanför kan ni se hur jag sitter och låtsas att jag har jättekul.

Image and video hosting by TinyPic
Bilden lånad av Biffen. För fler kan ni checka här i hennes blogg.

Påriktigt så hade jag nog jätteroligt så jag låtsades inte alls. Biffen var en supertrevlig människa och det var jätteroligt att få träffa henne.
Jag träffade många finlandssvenska bloggare under kvällen och alla var trevliga. Jag var väl lite outsider när jag inte har en papperblogg. Hehe. Men alla var ändå snälla mot mig.

Och Catariina & the boyfriend var urgulliga. Jag säger det bara.

Det funderades vilt om Snoka var på plats hela kvällen. Och Antti Tuisku var även ett väldigt hett samtalämne hela kvällen (Pajkvinnans fel.)

Kvällen var supertrevlig och jag hoppas definitivt för fler bloggfester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar