Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 6 september 2009

When my sister was here.

Jag hade min bästa vän aka syster hos mig onsdag till fredag. Där av orsaken till dåligt bloggande under sagda tid. Sen blev jag så trött på henne att jag kastade ut henne så snabbt att hon glömde sin platt-tång (plattång?).

Image and video hosting by TinyPic
Bildbevis på det.

Nu har hon en orsak att komma tillbaka.

(Allvarligt så kastade jag inte ut henne. Jag skulle ha viljat ha henne här ännu längre. Hon är så söt och fin. Vi tittade på filmer och besökte STK. Fantastiskt.)

Vi åt godis, massor massor.
Image and video hosting by TinyPic

-o-o-o-

My bestfriend aka sister was here from tuesday to friday and then I got so tired of her that I threw her out so fast that she forgot some stuff here. As you can see in the pic.

(Not really. She could have stayed longer. We watched movies and went to STK. Lovely.)

We also ate a lot of candy

1 kommentar: