Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 26 september 2009

The Siiims!

Det blir inte mycket bloggande när jag är hos pappa och orsaken till det är The Sims 3 som jag sitter och spelar så mycket jag kan. Då när lillebror inte sitter och spelar eller vi tittar på One Piece. Så det blir lite tid över till att blogga helt enkelt.

Jag har börjat spela en kvinna som inte har ett jobb och är ganska så fattig. Hon livnär sig på att skriva böcker. Fattig författare. Igår när jag spelade så kom det en tjuv som tog hennes toalett och handfat. Hon ringde polisen och de trodde att hon ljög så hon fick böter som hon inte kunde betala, så de tog hennes badkar.
Helt sjukt roligt! Speciellt när hon inte har pengar att köpa nya!

Snart får jag fortsätta spela när lillebror går och tittar på Formula. Yay!

1 kommentar:

  1. The sims är så roligt :D
    Har funderat på att skaffa 3:an, men har ingen dator som jag kan spela det i.. vågar inte installera ett så stort spel i min laptop och vår stationära dator är överfull :( buhuu.

    SvaraRadera