Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 12 januari 2010

Vampireteeth

Image and video hosting by TinyPic
Prakticum 2
Klicka här för att se tidigare.

Jag älskar mina "vampyr"tänder. Jag är verkligen glad att vi sa nej tack till tandställning när tandläkaren sa om det. Det är ju mycket trevligare med personliga tänder än raka perfekta. Tycker åtminstone jag.

Vad tycker ni?

-o-o-o-

Click here to see earlier pics.

I love my vampireteeth. I'm so happy that I didn't let the dentist fix them. I like personal teeth.

What do you think? Personal or perfect?

3 kommentarer:

  1. Jag har också en sån tand haha :D
    SV: Det tycker jag att du skall göra, se igen den ^^

    SvaraRadera
  2. håller med dig, du har ett jättesött leende, och du skulle passa i en tonårsseire, ditt useende påminner om ett sånt :D

    SvaraRadera
  3. Trees ---> Haha. Tack. Ja, det där var 2005 och jag var tonåring ännu då.

    SvaraRadera