Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 28 oktober 2009

Shopping once again

Den här dagen har varit den bästa på länge. Och jag skämtar definitivt inte! Träffade Zan vid 13 tiden och vi shoppade som galningar hela dagen. Och så var vi även och åt på Chico's. Vi sökte en tröja åt henne och hittade en jätte söt vit (i första butiken vi besökte och ändå så gick vi runt i alla andra och kollade fören vi köpte den!). Sen övertalade jag Zan till att göra ett fjärde hål i örat. Och en stund efter det så satt jag i samma stol och skulle göra 2 hål i mina öron. Zan är bra på att övertala folk.

Sen började vi kolla efter en ny väska åt mig. Hittade en i Anttila som fick komma hem. (Zan köpte en exakt likadan. Så nu har vi båda likadana väskor och 4 hål i öronen...)

Dagen slutade vid lite över 18 då Zan tog bussen hem.

Här har vi bild på väskan:
Image and video hosting by TinyPic


Jag hade helt superroligt och detta måste verkligen göras pånytt!

-o-o-o-

english later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar